Informaţii livrare

Informaţii livrare

1. Ridicarea din Showroom

Dacă produsele pe care le-ai comandat sunt pe stoc în showroom, le poţi ridica imediat după ce un angajat NMD îţi va confirma acest lucru.

Dacă produsele nu sunt pe stoc în showroom când ai înregistrat comanda, te vom anunţa pe email sau telefonic când acestea vor ajunge în magazin ca să treci să le ridici. Din momentul în care au ajuns, produsele sunt păstrate în showroom timp de 7 zile lucrătoare sau pentru o perioada mai lungă dacă soliciți acest lucru în mod expres.

Livrarea în showroom se face gratuit.

Dacă ai plătit deja comanda înainte să vii să o ridici (transfer bancar), te rugăm să ai actul de identitate la tine, ca să iţi putem înmâna produsele.
Pentru persoanele juridice, este necesară şi o împuternicire din partea firmei.

 

2. Livrarea prin curier

Coletul expediat prin curier rapid ajunge la adresa menţionată şi este înmânat personal destinatarului de către curier.

Costul transportului nu este unic si se va calcula in functie de greutatea produsului, 13.90 lei, plus 0.90 lei per fiecare kg.

Termen livrare: 2 - 4 zile lucrătoare ( maxim 5-7 zile în perioadele cu promoţii sau timp nefavorabil – inundaţii, înzăpeziri) pentru comenzile plasate până la orele 14.00. Clientul este anunţat telefonic în dimineața livrării.

Livarea poate fi amânată cu până la 30 zile lucrătoare, la cererea clientului. Dacă există probleme şi nu se poate prelua coletul în ziua respectivă, trebuie contactat telefonic curierul şi anunţat data la care să se facă livrarea (până la 7 zile lucrătoare de la momentul respectiv).

Comenzile plasate în weekend (începând de vineri orele 12.00 p.m.)  vor fi expediate la începutul săptămânii viitoare.

Livrarea se face de luni până vineri, între orele 8-17, în orice localitate/oraş/sat din România.

Coletul poate fi redirecţionat la o altă adresă din oraşul respectiv, la solicitarea clientei (solicitare facută curierului).

Pentru primirea coletului, adresa din buletin nu trebuie să corespundă cu cea de livrare.

Coletul poate fi urmărit cu ajutorul „tracking number-ului” primit pe emailul de confirmare de la NMD, pe www.fancourier.ro. Astfel, veţi şti tot timpul care este statusul comenzii dumneavoastră din momentul în care pleacă de la sediul NMD

 

3. Livrarea En-gros

In cazul livrărilor En-gros, firma noastră vă asigura transportul până la adresa menţionată de dvs. Pentru mai multe detalii, contactaţi-ne.